Hur mycket kan det egentligen regna?

Jag och Sofie på terariumet. Vi är inne i krokodilernas bur
Lyssnar på hur dropparna smattrat mot rutan och avgör lätt att det regnar mycket. Japp det regna mycket och det har regnat hela dagen. Va en sväng på nova med mamma innan, köpte två grejer som ligger i tvätten nu. Ska egentligen städa rummet nu men håller på att fixa med bloggen efter att jag är riktigt klantig, jag lyckades ta bort allt jag har gjort, fick panik. Har lagt ner mycket tid på bloggen, så kommer jag på att jag har en stillmall som jag har sparat i pages form för säkerhets skull. Vilken tur att jag hittade den fast den är med min gamla design. Men det var inte så svårt att fixa stillmallen så som den nya ser ut. Allt blir ju så mycket lättar med det nya blogg.se *host*.
Ps: Bloggen verkar ha lite problem så det kan komma upp en helt annan stilmall eller så står det att det inte fungerar då ska ni bara ladda om!!

Kommentarer
Postat av: Frida A.

sv; har faktiskt ingen aning ;)

2012-06-24 @ 21:49:11
URL: http://www.friwdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0