Fullmåne

Hej. Vilken dag det har varit det har både hänt bra och dåliga skaer men inte bara för mig. Det börjar med att jag går till Praoen och så blir det ännu en underbar dag men det bästa är att jag fick lite presenter eftersom det var sista dagens idag. Så Himla gulligt. Sen på träningen gick det inte alls bra men det gjorde det för Sofie hon landade axel även om jag är väldigt avis så kommer den snart får man hoppas. Får kämpa på så kommer den. I alla fall så måste jag lägga mig nu för jag ska typ upp sju, har inte varit uppe så tidigt på typ tre veckor. Jobbit. För klassen ska till tekninkåttan och tävla. Jag älskar verkligen när det är ful måne jag älskar att titta på månen och man ser den bäst när det är fullmåne. Måste gå hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0