You only exist in my dreams for a reason

Hej! Jag vet det var en halv evight sen jag sist bloggade och jag gillar inte att säga att det, att något kom ivägen men måste ändå göra det den här gången. Har haft fullspäckat schema med prov och inlämningar i skolan för alla lärare tror att det bara är dem som har lektion. Kan inte skita i det för det måste göras vill ju inte ha F nu när skolan slutar. På tal om att skolan slutar så är det inte alls lång tid kvar till jag ska börja avnjuta sommarlovet men det är som allat annat som kommer gå så himla fort. Har också ett ful späckat schema.
Ska snart göra i ording mig för min skönhetssömn är dock glad att jag har en så pass kort tag imorn, bara två lektioner. Börjar 10.00 och slutar kring två! Underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0