Dagbok för all mina fans

Hej
Har fått min beställning från biblioteket och nu är den hemma: Dagbok för alla mina fans usla utsikter.
Den är en av det bästa böckerna jag har läst.
Här är alla som finns:
Den först: Dagbok för alla mina fans Gregsbravader
Den andra: Dagbok för alla mina fans Rodrick regerar
Den tredje: Dagbok för alla mina fans Ett hopplöst fall
Den fjärde: Dagbok för alla mina fans Usla Utsikter
Den femte: Dagbok för alla mina fans Hemska sanningen
Men jag håller på med den fjäre och den femte har inte kommit ut en på svenska men jag känner inte för att läsa den på engelska.
Mamma har köpt krämer till oss eftersom speciellt jag och min syster är solbränd
Efter sol, SunBurn, solkräm 50 och sen så haar hon också köpt Alovera men den har min syster nu så ingen bild på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0