Ingen träning

Sitter och kollar på tv! Just nu är det reklam :( Gillar inte reklam men dem är bara bra när man ser på långfilm och behöver kisspaus. Sitter även och äter lite kärleksmumms älskar det. Ingen träning för mig idag vill vara med i skolan för vi har matteprov och jag har inte lust att missa det. Senare så har jag dubbelträning som jag inte har haft sen i höstas :(
Hade innebandyturnering idag i skolan Vet ej hur det gick för killarna i klassen men vi kom två men jag tycker vi borde ha vunnit!
Imorn blir det reflektionsdag som betyder sovmorgon chill lektioner och slutar tidigt. Men kommer ha typ as tråkigt för vi sak ha ta igen eftermiddag. Fattar inte varför vi har ju inga läxor och sen så är det sportlov om tre dagar. Aja ville åka skridkor men Nejj skolan har inte råd. :(((
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Julia

tack så mycket :)

2012-02-15 @ 23:02:20
URL: http://juliaforzberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0