Picknick vid vägens ände men lila hår

Hej! Ska gå och lägga mig nu för jag behöver verkligen vila känner jag. Är himla snorig och hostar sånt man absolut vill göra på sommarlovet.
Va med Alice, Alma x2 och Elsa för ca en timme sen vi kollade film och hade det allmänt kul!
regnar ute nu är både glad och sur för att det gör det. Jag är glad för att då börjar den lilla dammen eller vad man ska kalla den röra på sig för runt om den nuförtiden så stinker det. Det dåliga är att jag vill ha sol för det är ju SOMMARLOV!!!
Innan idag hade jag picnick med Alma C vi satt vi vägens ände och åt godis, vindruvor och frust frukt, hade det underbart i solen.

Kommentarer
Postat av: Frida

mysigt

2012-06-17 @ 13:47:14
URL: http://fridastatic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0