Plåster över hela fingret

Hej! Johanna kommer om ca 8 minuter så jag ska vänta lite.

Idag har det varit en bra dag fast lite otur i dag för jag vakande men lite ont i halsen men det gick över inför skolan.

Imorn blir det praouppsatts i svenska ska vara i tre timmar inte så jätte kul. Men man måste så då måste jag.

Jag satt och tänkte för en stund sen hur mycket jag egentligen lyssnar på musik. Det är sjukt mycket och ännu mer på sistone. Jag har börjat älska musik mer och mer. Det kanske för att jag äntligen kan koppla mig till skolans internet från mobilen och lyssan onlice. Nice säger jag bara. Men önskar mig en ipod så jag kan ha ännu ler låtar än vad jag har nu för jag måste begränsa antal låtar.

Har en massa läxor. En kompis frågade mig och jag rabblade upp allt och efteråt märkte jag hur mycket det egentligen var. aja det är inget jag kan göra åt det få vara så.

I helgen var jag men sofie och Johanna. Vi var på ett tropikare och jag tog massa fina bilder på alla häftiga djur, här kommer en bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0